Angielski w gastronomii – nauka słówek branżowych

Kiedy chcesz opanować słownictwo z zakresu gastronomi języka angielskiego, to okazuje się, że sposoby, które mamy do dyspozycji, polegają przede wszystkim na powtarzaniu i na tłumaczeniu w myślach.

Ten sposób jest nieefektywny i nienaturalny. Trudno takie słówko przywołać z pamięci, a krótka przerwa w powtarzaniu może skutkować bardzo szybkim zapominaniem opanowanych słówek.

Poniższy sposób pozwoli Ci rozwiązać te problemy i uczyć się słówek z branży gastronomicznej w sposób efektywny, szybki i trwały.

Oto w punktach, jak powinieneś uczyć się kolejno nowych słówek z branży gastronomicznej z języka angielskiego:

  1. Znajdź nowe słówko z branży gastronomicznej, które chcesz opanować np. napkin (serwetka).
  2. Teraz do tego słówka dobierz takie, które już dobrze znasz np.: table (stół).
  3. Utwórz połączenie z tych dwóch słówek: table – napkin i taki zestaw wpisz w wyszukiwarkę grafiki google (zobacz link). Wpisuj zawsze na pierwszym miejscu słówko, które znasz!
  4. Gdy znajdziesz odpowiednie zdjęcie, które przedstawia serwetkę na stole, postaraj się odnaleźć na zdjęciu jak najwięcej szczegółów. Nie skupiaj się na powtarzaniu słówka napkin. Skup się na szczegółach na tym zdjęciu, ponieważ możesz zapamiętać słówko: napkin w sposób trwały, tylko wtedy gdy znajdziesz dla niego odpowiednią ilość oryginalnych i niepowtarzalnych uczuć (w typ przypadku detali).
  5. W dalszej kolejności, gdy słówko: napkin opanujesz i zdobędziesz dla niego dostateczną ilość nowych uczuć, będziesz mógł je wykorzystać do nauki kolejnego, nowego słówka w identyczny sposób np. folding.
  6. Wybrane zdjęcia możesz zapisać w katalogu o nazwie: table-napkin i wracać do niego, by poszukiwać więcej detali na konkretnym zdjęciu.

Pobierz darmowy fragment kursu języka angielskiego metodą 5s (pdf+lektorzy) korzystając z pól poniższego formularza:


Imię: *
Email: *

Więcej o Piotr Mart

Od blisko ośmiu lat zajmuje się wszystkim tym co dotyczy zrozumienia umysłu. Autor bestsellerowego poradnika „Mężczyzna od A do Z”. Stworzył teorię pod nazwą Rewolucyjny Związek, która dotyczy podziału różnych typów osobowości na podstawie aktywności półkul mózgowych, która dzisiaj daje szanse na pełne dopasowanie w związku i zrozumienie swoich możliwości i ograniczeń przy wyborze właściwego zajęcia, zawodu.
Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz